Şişli Belediyesi sosyal medyada oluşturduğu çözüm odaklı
yaklaşımla Jun’a rakip.
Geçen hafta İspanya’nın küçük bir kasabası olan Jun’un
Twitter’ı belediye çalışmalarında nasıl başarılı bir şekilde kullandığını yazmıştım.
Jun’un vatandaşlarının sorunlarını çözmede kullandığı yaklaşıma
benzer bir yaklaşım Şişli Belediyesi tarafından da kullanılıyormuş. Şişli
Belediyesi Sosyal Medya Birimi oluşturduğu interaktif yaklaşımla vatandaşların
sosyal medya üzerinden bildirdikleri sorun, öneri ve görüşlere 7/24 çözüm
buluyor.
Şişli Belediyesi Haziran Raporu |
Şişli Belediyesi Sosyal Medya birimi oluşturduğu Çözüm
Masası platformunda şikayetlere anlık olarak çözüm bulmaya çalışıyor. Çözüm
Masası’nda aylık olarak şikayetler ve öneriler raporlanıp, değerlendiriliyor.
Değerlendirilen raporlarla yeni yaklaşımlar deneniyor ve Çözüm Masası’nın
başarı oranı her geçen gün artıyor.
Belediyenin sosyal medya üzerinden vatandaşlarla kurduğu
iletişim yeni nesil belediyecilik açısından güzel bir örnek oluşturuyor. Dijital dünyanın sağladığı imkanları fırsata
dönüştüren belediye, klasik belediyecilik anlayışının dışına çıkarak
vatandaşlarla doğru bir iletişim tarzı oluşturmuş.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder